Cik & Cik puan yg vogue de' vast

Sunday, 13 May 2012

tersentuh hati pink kite awak


Bismillahhirahmanirahim. Hari ni ahad, CPP kat rumah, kat kat luar tu hujan gerimis, suasana sejuk je membuatkan CPP tarik selimut dan "KELON" si kecik. Tetibe CPP dengar SMS. Dalam aty, "siapela yg SMS ni? Malas la nak check. CPP tidur lagi. Tapi tak leh nk lelap sebab nk tau siape yg hantar SMS time CPP nk bangun lambat ni. Pakse kan diri bangun dan pergi dapatkan HP. Sekali bukak dan bace SMS tu, huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh CPP sedih. Tersentuh haty CPP yang sangat "PINK" ni, walaupun hakikatnya CPP suke "PURPLE".
Jom PARK....








uhuuuuuuuuuuuuuuu.CPP nk g nanges jap...almaklumla CPP kan BUDAK KUAT NANGES...huwaarrrrgghhhhhhhhhhhhhhhhh....


*ya Tuhan*

2 comments:

Mama Gee said...

kita tak dpt wishh pun.........huhhuhuhuhu

CPP said...

hehehhehe..akak ni ade-ade je..hahaha...