Cik & Cik puan yg vogue de' vast

Thursday, 13 December 2012

:: pity my Alfi ::





Bismillahirahmanirahim. Harini CPP kerja seperti biase. Datang ofis buat kerja mcm selalu. Tapi hati ni x sedap je memikirkan anak2 yang CPP tinggal kat rumah MIL.

Pukul 11.45 pg, CPP dapat call dari incik papa. Katenyer si tecik Alfi asyik nangis je sebab gusi dia bengkak. Naluri seorang ibu tu selalu nyer betul kan? No wonderla CPP rasa tak sedap je dari pagi td.

So decide half day je la. Dokter cakap gusi Alfi bengkak. Tadi pun mase check up bernanah dah. Adoiiiiilaaaaa CPP x leh la tgk anak2 ni menangis. Kene injection lagi. Kang anak nangis biase je. CPP lak melalak melebihi anak. (Dasar daq ciweq) ekekekekeke.

:: get well soon sayang ::

2 comments:

Rin Maira said...

alahaii....mmg kita mak mak ni..sayu hati kalo anak saket kann..kalo boleh bioo kita je yg saket

cik puan pe'pel aina said...

tau x pe....hai la risau sgt