Cik & Cik puan yg vogue de' vast

Monday, 4 June 2012

my sis "BIG DAY"


Assalamualaikum. Alhamdulilah masih dipanjangkan usia CPP. Masih dapat bernafas meneruskan hidup bersama anak-anak dan incik papa tercinte. Dah lama sangat CPP tak menulis. Kekdahnya malas lagipun pensil tak ber"asah" , pemadam pulak tak ade. Kekekekeke.

Sebenonyer, CPP busy la. Almaklumla my sis nak nikah. Ikut perancangannya bulan december ujung tahun ni. Tapi disebabkan bakal adik ipo tu nk kerje jauh so mereka decide nikah gantung dulu. Hah...lantakkan deme la. Mana yang baik kite ikut sajork. Iyer dak??

Ape-ape pun CPP doakan la my sis kekal bahagia hingga hujung nyawe. Semoga hidupnya diberkati Allah. Murah rezeki nyer selepas nikah ni. Yela sape yang tak nak hidup senang kan. CPP doakan yang terbaik je untuk my sis.




Ok yang sebelah kiri tu makcik CPP...Yang kanan paling cun tu nenek CPP. HEHE....


yang baju coklat tu bakal adik ipar jugak..insyallah bulan 9 ni....amin..mudah-mudahan..


4 comments:

Anonymous said...

eeeeeee! nak dok seblah baju coklet tuh!
ade space lagik dak ?
hoho ;p

CPP said...

siape kamu???

Mama Gee said...

eh eh....adik cpp ke?
kenapa cpp yg nampak mcm adik?



ni ado yg kembang kempiss idongg nih..hehee

CPP said...

kkekkekeke....hahhahaha.....kak gee..meh sini amek doposen..dh g main jejauh yer...maceh..puji2..haha