Cik & Cik puan yg vogue de' vast

Tuesday, 7 August 2012

Keputihan Melande


Bismillahirahmanirahim. Dah bape hari tak update entry. CPP bizie lar uols. Almaklumla nk raye ni macam-macam yg dok pk dalam kepale. Nak buek itue lar. Nak buek inie lar. Huhu penatnye usah cakap lar. Sape suruh kamoo rajin bebeno. Biau je la brg-brg tu dok situe. Yang kamoo dok pening mikir nk berpindah sane sinie tu ape ke he? Padan muke.

Huhu abis nk cane dh itu yg CPP minat dari kecik-kecik sampaila beso-beso nih. Mengemas, tengok barang cantik, itula kegemaran CPP.

Psssttt.................... penat taw CPP membodek incik papa memutihkan segale yg tak putih. Alhamdulilah pujuk rayu ku itue membuatkan incik papa mengorbankan jiwe dan ragenyer. Hehehe..Jom park..





aikkkkk asal de kaler asing tu???? tak leh jadi kene makeup gak...pakaikan foundation....



*Mood saye kaler putih hari ini.Mekaseh*


2 comments:

Mama Gee said...

berseri2 u......... :)

CPP said...

hikhikhik...knkn