Cik & Cik puan yg vogue de' vast

Friday, 1 March 2013

:: angkara incik B ::


Bismillahirahmanirahim. Buat senaman setempat. Regangkan badan. Lembutkan jari jemari menaip. Amboi biase jari jemari ni. Malas nk menaip yo. X buleh jadik nih. Ok CPP berazam akan pakse jari jemari ni merajinkan diri. Hikhik..
Ok entri harini CPP nak citer angkara incik B. Siape incik B ni?? My incik papa ke? Owhh no..no..Incik B ni ialah BONUS..kekeke.
CPP sebenarnyer ade masalah besar. Sinki kt dapur bocor. Lepas tu meleleh dari bawah kabinet dapur. Ya Allah sangat susah nk melakukan aktiviti harian di dapo. So kene la bersusah payah mencuci segala kat yard. Rumit tau.
Dengan itu, dh niat dalam hati kalau incik B ada memang target nak pasang sinki kt yard, nk mozek yard, nk pindahkan esbok yg beso gedebok tu kat yard jugak. Bio dapo CPP yg sekangkang kere tu, nampak luas dan selese sket.
Alhamdulilah tercapai jugak hajat. Ekceli CPP x dela rase renovate ni penting. Tapi dek kerane sinki kt dapo dh bocor. So ianye dah menjadi WAJIB. Cume CPP mengade nak mozek bagai. MENGADE ERK??? nyampah je incik papa kan...kekeke...biau dia...dulik la nk jugak letak mozek. Huh.
jom park

ok ni sinki yg CPP mintak buat kt yard


ni mozek plak. disebabkan yard ni kt luo. jadinyer biaula kaler gelap2..


CPP dah x larat nk kemas. sakit pinggang wey alih2 kan brg. ni main letak2 je. sinki ni boleh buat sesuke hati sebab x sensitif.


tengokla ngam2 je mesin basuh sebelah esbok. incik papa kate esbok tu beso gedebok, lau ade rezeki nk rembat esbok yg slim. esbok ni bg kt MIL je.. coppppp..(verangan je dulu..)


ahaaa...kan lapang tu..kalau x sempit je...sebab esbok gedebok tu nyempit kt sini.. pstt masih dlm mood verangan (kalau la ade table top kt sini..pastu letak kusi bar yg tinggi tu kan...best gak erh) kekekekeke....


Nilah sinki yg bocor tu. Dri mengelakkan kabinet CPP rosak. Tindakan yg bijak CPP x akan gunekan sinki ni. Just untuk tadah air bersih terus dri meter air.

:: biar sempit tapi sempurna ::

1 comment:

Rin Maira said...

wahhh dpt sudaa sinki idaman...hehee