Cik & Cik puan yg vogue de' vast

Tuesday, 24 July 2012

berbuke dri dapo CPP

Assalamualaikum.. Dah 4 ary kite berpuasa kan. Kejap je rasenyer. CPP bulan puase ni masak sendiri kat rumah. Lebih terjamin dan selamat mutu kebersihannye.. Eccceehhh... dah 4 ari puase ni, CPP belum pernah menjejakkan kaki ke bazar ramadhan. Caye x? Tol CPP lom g lagi bazar ramadhan.
Jom lepak tgk ape yg CPP masak.. alahh macamla masak sedap sgt kan...Tak pela janji masak untuk anak2 dan incik papa sendirik. Pueh haty..


hari pertame puase..masak ikan tongkol lemak cili api, telur masin, kacang panjang goreng + tempe



hari kedua mee sop bersame ayam goreng, udang n fishball


hari ketige western plak...beger, telo, closelaw dgn kentang (ni mkn kt kedai haha..poyo x? kate nk masak sendirik kan..)


hari ke4 nasi, ayam kari, kobis goreng jerp..

*alhamdulilah dengan rezeki yg ade*

4 comments:

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

tengok aina buat mee sup..balik nanti saya pun nak masak mee sup lerrrr.

CPP said...

buat la bsb simple je kn..pose2 ni time bekerje mmg x sempat nk masak..kite ambik menu simple je ler

Mama Gee said...

wahhh cayalah...cpp mmg pakar masak kan..
akak tetap pi param..tp utk beli kudapan2 mcm kuih muih tu je..
sbb tak dan nk buat dan leceh..

CPP said...

ni de pakar kak..kite belum g param lagik..x tau ape kabonyer param tu..esok nk g paramla.