Cik & Cik puan yg vogue de' vast

Tuesday, 24 July 2012

satu ary sebelum puase

Assalamualaikum.. Alhamdulilah jumpa kita di bulan ramadhan yang mulia ni. Alhamdulilah CPP masih diberi peluang menyambutnya. Syukur alhamdulilah ya Allah atas segalanya.

Entri yg telah tertinggal keretapi ni, tetap juga CPP nk nulis. Sebabnya ini rezeki yang telah Allah kurniakan. Alkisah kawan kerja CPP ni sememangnyer bermurah haty. Satu hari sebelum puase, dia belanje kami semua makan.

Yak ampun kekdahnyer makanan tu seolah2 stok untuk sebulan. Ish ish ish .... tak larat la CPP nk makan. Tengok je lah nampak gayenyer. Selebihnya tapau bawak balik rumah. Hai laaaa yang berhaty mulia, time kaseh bebanyak. Tapi ni dah banyak sgt..x larat woo..

Jom Park..


*semoga rezeki tuan yg membelanje ni lebih murah la lepas ni..amin*

2 comments:

Mama Gee said...

makan besauuuuuuuuu kamu! syoknyaa

CPP said...

ne de kak..bese je..sik itu jekla ....tp alhamdulilah dh org nk banjer an