Cik & Cik puan yg vogue de' vast

Friday, 6 April 2012

Berbalut sudah....

Alhamdulilah segalanya berjalan dengan lancar. Akhirnya jari CPP siap berbalut.. Ohoo...nak tunggu proses jahitan baik. Itu memerlukan daye kesabaran yang sangat tinggi. Dokter just pesan lakukan pergerakan especially kat jari itu. Dan lagi satu jahitan itu jangan kene air.. Ohoooo how arrrr??

Ok tempoh seminggu untuk bukak jahitan ni amat menuntut kesabaran. Kesian my hero's semua.
Mama terpakse tumpangkan Azri dgn Azim kat rumah nenek. Tak lama sayang 2 hari je. Mama janji hari ke 3 mama ambik anak-anak mama ok? Mama boleh jage adik Alfi je. Anak-anak mama jangan notty sayang..Kesian kat nenek. Ok....anak mama baik kan?? Uhuuuu...

Sunyi rumah selame 2 ari tanpa Azri dengan Azim. Mama rindu sangat sama anak mama berdua. Walaupun everyday, korunk memang kawan gaduh mama, tapi bile anak-anak mama tak ade depan mate, mama jadi tak keruan. Rindu tu meluap-luap...

Cerite emo ni CPP tutup.. Meh la cik puan tengok jari CPP yang dah siap berbungkus.....Cumei je...
Jom Park...



*menunggu proses jahitan baik seperti sediakala*

4 comments:

mamaNoriz said...

mmg comel jari kena bungkus tu...heheh

semoga cepat sembuh yea...

CPP said...

hi noriz..hihihi mmg la cumei kan..
niwey thanks ya

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

semoga cepat sembuh...tapi BSB sakit kaki pulakkkk...

CPP said...

thanks BSB..la awatnyer??? nape ngn kaki tu?? take care yer