Cik & Cik puan yg vogue de' vast

Sunday, 8 April 2012

Pada suatu masa....

Petang sabtu yang mendamaikan... CPP bersama anak-anak lepak kat rumah tanpa aktiviti. Ape taknya hujan renyai kat luar rumah tu menandekan yang kami sekeluarga perlu duduk dirumah diam-diam. Syioknyer dapat tido. Nikamat rasenyer kan. Bangun je tido, perkare pertama yang perlu kami buat ialah ambil tilam dgn bantal tarik depan tv. Pastu sambung belengkor.. Muleh??

Kalau pepetang, ape lagi cerite yang best selain katun. Aiyaaakk mama pun ikut jugak tgk katun. Best plak tu. Tetibe Azri bukak channel TV AL-HIJRAH. Aikk sebelum ni x nk lak anak-anak ni layan katun kt channel AL-HIJRAH, sekali bukak wah best la katunnyer. Teringat CPP mase kecik-kecik dulu layan " SANG KANCIL DENGAN BUAYE". Ade plak citer katun tu tapi versi sekarang dengan tajuk citer nyer " SANG KANCIL MENGIRE BUAYE" hehe.......layan jekla...syiookkk..rase plak ai ni mcm kanak2 ribena.. eh!! sedap tu ribena....adeh nk ribena...nak ribena...




Sang buaye...ooooo.....sang buaye....Raja Sulaiman menjemput kamu semua makan di istana



makan????????




satu..dua.....tige..lekok..


jantan betine aku ketuk...

2 comments:

Mama Gee said...

heheheeh tgk gak kartun ni ari tu..

CPP said...

tula teringat mase kecik2 dulu