Cik & Cik puan yg vogue de' vast

Sunday, 12 February 2012

pabila anak2 yg menguasai....

Assalamualaikum. Salam subuh buat cik puan yang dah bangun tu. Biase kalau weekend sure bangun pun lambat kan?? CPP plak terjage awal, terus tak boleh tido. Layan FB rase bosan pulak. Ape nak buat sesubuh nih?? Nak membasuh. mengemas macam malas la pulak....Santai aje la atas katil ni.

Cik puan perasan tak?? Anak-anak sekarang ni terlalu advance kan? Tak macam zaman kite dulu. Sekarang ni mereka sangat moden semua bende mereka tahu. Kadang-kadang rasa takut dan risau jugak. Yela ape yg mereka buat sekarang perlukan pemantauan. Macam anak-anak CPP ni.. Cube cik puan tengok..




*layan boboiboi rupernyer*

6 comments:

iza azuwa said...

bijaknyer....

Puan Kutu said...

anak sy yg umo 5taun nie pun sama.setakat youtube tu semua diapandai tekan,tingal tak pandai taip je lg sbb tak kenal huruf.hehe..

CPP said...

bijak ke? bahaye tu kene pantau selalu

CPP said...

kan..kan...anak skrg terlebih advance

Mama Gee said...

kena awasi takut dh beso nnti duk search benda len...hik2

CPP said...

ya ALLAH memang betul kak..kene pantau selalu..kalau diaorg nk tgk ..mamanyer yg bukakkan..kalau sendiri bukak habis jahanam..kt youtube tu kan suke kuo video mcm2...