Cik & Cik puan yg vogue de' vast

Monday, 19 December 2011

Orthopaedics Refer

Salam Isnin kawan-kawan. Isnin kembali lagi dengan mood yang kurang, keletihan dan kepenatan menguasai diri ni. Semalam penat berjimba-jimba bersama family. Harini timing kerja agak slow. Mood memang kelaut sesangat. Nak menaip ni pun malas. Tapi CPP gagahkan jugak.Esok CPP akan buat appoitment dengan dokter pakar pukul 11.00 pagi. Ape yang kat surat ni tulis :-

To : Orthopedics Clinic

Dear Docter,
Thank you for seeing this patient.
c/o : Growth at DIIJ of left ring finger for past 2 years. Incresing in size. Now tenor. X-ray no bony abnormal. Soft tissue tumor of left ring finger.

Nampak macam tak serius kan? Tapi esok resultnyer same ada dokter pakar nak buat laser atau buang ketumbuhan tu. Mudah-mudahan selamat la segalenyer. CPP berdoa dan tawakal je. Minta jasa kamoo mendoakan yang terbaik untuk CPP.

Nak tengok ke ketumbuhan ni sebelum di buang? Meh PARK..




*terime ape saje yang ditentukan olehNYA*

3 comments:

iza azuwa said...

sebelum melarat baik buang cepat.aku doakan yang terbaik..

Mama Gee said...

huhu harap2 aina ok je..

cik puan pe'pel said...

Iza : Masih menunggu...
Kak gee : Masih tak ok la kak