Cik & Cik puan yg vogue de' vast

Sunday, 11 December 2011

York...kembali ke sekolah

Salam ahad blogger's. Petang-petang camni tak de buat ape-ape. Ape rancangan cik puan-cik puan semua? Ade yg tengok wayang ke? Almaklumla kan Malaysia sekarang dilanda demam ombak rindu. CPP blom tengok lagi tau. Almaklumla kalau pergi tengok wayang kene bawak kido's ni. Kalau si abang azri & abang azim ni adela excuse lagik..Kene si tecik nih buat perangai dalam panggong wayang tu..tak ke haru? Ade CPP pulak yang berombak kencang nanti. Sesilap CPP yang buat wayang ongbak 2 + ongbak 3 dicombinekan sekali.

So "KAMI' merancang untuk berjimba-jimba sesambil membeli peralatan sekolah. Tak banyak yang dbeli memandangkan barang yg lama masih boleh diguna. Memang CPP rase hanya barang yang perlu saje patut dibeli. Selagi masih boleh dgunakan cube elakkan dari membeli yg baru. Alhamdulilah kido's pun faham pabile CPP terangkan. So bajet pun boleh diatur dengan baik.

"KAMI" tidak membeli barangan di tempat-tempat yg mahal dan branded. Kami akan survey perkakas sekolah samada di PASARAYAKU, ECONSAVE @ SAKAN. Setelah habis meRIKKI pilihan yang paling ekonomi ialah SAKAN. So incik papa n cik puan mama decide berbelanja kat sana saje. Jumla PARK...




*sangat berbaloi*

2 comments:

Mama Gee said...

perghhh borongggg

cik puan pe'pel said...

borong awal senang kak takyah last minit. lagipun terlanjur ongkosnya ade..hehe