Cik & Cik puan yg vogue de' vast

Thursday 15 December 2011

yeayy.. dah ade follower


Salam hari khamis teman² sekalian. Korunk buat ape tu yer. Dah makan tengahari? CPP harini makan nasi, ayam kari tapau dari rumah. Masak sendiri jimat, dan bersih. Alhamdulilah kenyang. Makan share² dengan officemate kak fiza.

Gembirenyer rasa ada juga follower yang sudi memfollow CPP. Follower pertama Cik Puan Iza Azuwa, follower kedua Cik Puan Arini Eva follower ketige Cik Puan Gee. Thanks a lot pada korunk yang support CPP. Untuk pengetahuan semua, mereka ni adalah follower setia blog pertama CPP dulu.  Oleh kerana mereka 3 diantara 5 orang follower yang CPP janji nak bagi gift tu, dengan ini di umukan ada lagi 2 gift untuk kamoo..kamoo yang sudi memfollow CPP.

Gift ape? Tak boleh la CPP bagi tau. Biarla rahsie. Sampai mase nyer nanti CPP umumkan yer. Gift nyer tak de la sampai kasi i-pad ke bercuti di London , Paris ke hehehe...Just small gift yang insyallah follower's bertuah ni akan suke.

Jadi untuk Cik Puan Iza Azuwa , Cik Puan Arini Eva dan Cik Puan Gee sila la hantarkan alamat anda di entry ini ye. Untuk anda bertiga ada 2 rangkap pantun khas buat kamoo bertiga, berbunyik begini :-

TERIME KASIH DAUN BUNGE ROS
JANGAN LUPA FOLLOW CPP TEROS

kekekekkekekekek.......

*alhamdulilah satu permulaan yang baik*

4 comments:

Mama Gee said...

heheheheheheeheeeee

cik puan pe'pel said...

oraitt..sile bagi alamat anda yer mama gee..anda follower ke3..yeayyy

arinieva said...

mak esah nie alamat kite

no 102 blok 7,
jln 24/1, seksyen 24,
40300 shah alam

cik puan pe'pel said...

Ok mak enon kite dh dapat..sila tunggu dengan sabar yer..hehe