Cik & Cik puan yg vogue de' vast

Sunday, 8 January 2012

Gong xi fa cai

Salam ahad blogger's and follower's yg sudi menjengah blog CPP. Alhamdulilah masih dapat mencoret kenangan di ruangan ini. Pagi minggu CPP bermula dengan aktiviti wajib setiap hujung minggu iaitu mengemas rumah sehingga berkilat. Hehehe.. berkilat la sangat. Lepas mengemas terus je ke dapo memasak.Menu ahad ni nasi putih la apelagi. Lauk cume kobis + kentang tumis air, sambal belacan, puyuh goreng dan telur dadar. Tapi CPP tak dapat nak snappy picca sebab kamera bateri kong. Pssttt .....kamera murah memang cenggitu.

Entry malam tadi disambung ke harini. Sebabnya malam tadi dah tak boleh handle mate nih nak menaip. So kite continue menjeguk ape keseluruhan aktiviti CPP sekeluarga malam tadi. Sebelum CPP bawak anak-anak ke Danga Bay, CPP singgah ke Jusco Bukit Indah. Tujuan utama ialah mencari hadiah untuk follower's CPP. Follower's nak tahu ke ape hadiah nye? Ahhhakkkss sila teruskan membace dan sila tunggu ke next entry hokey. Ingat para pemenang, sabar itu perlu ye. Next entry CPP story de mory berkaitan hadiah tu. Selepas dapat hadiah tu, CPP meronde la dalam Jusco cuci mate saje, tak de rembat ape-ape pun. Tahan nafsu je ye. Banyak betul sale disana-sini. Sabar je la.
Malam tadi suasana di dalam Jusco Bukit Indah amat-amat menyeronokkan dan meriah dengan dekorasi sempena menyambut tahun baru cina. So apelagi CPP macam biasala bertindak sebagai jurukamera bagi anak-anak yang setia menjadi model mamanya untuk bergambar di sekitar dekorasi tersebut. Hishh meriah betul, ramainyer orang posing kat situ. York pembaca kite terjah ape yang ada kat sane...Mari-mari.





 *tak sabar nak cuti CNY*

2 comments:

Mama Gee said...

mana muka mamanyaa???

cik puan pe'pel said...

mamanyer tukang ngambik gambo je..hehe...