Cik & Cik puan yg vogue de' vast

Thursday, 12 January 2012

Ole-ole dari China

Salam khamis reader's and CPP follower's. Alhamdulilah dah khamis yer. Cepat betul masa berlalu. Esok dah jumaat. Yeayyyyy...dah nak weekend. Syioknyer....boleh berehat kat rumah.

CPP nak story pasal ole-ole dari CHINA. Ex-officemate yang pergi sana. Bestnya kalau company menghargai penat lelah staff nyer kan? Hujung tahun je bawak pergi melancong. Kali ini kawan CPP ni go to HAINAN, CHINA. So sebagai ex-officemate, opkosla ade ole-ole untuk CPP kan..Suke suke suke.. So kepada cik puan atau cik kak semua yang nak gi bercuti-cuti obesis tu , lau nak belikan CPP ole-ole pun boleh..CPP terime dengan menadah besen..hikhikhik...

Jom ngintai...



Opkos mine purple. Pandai kak ita cari. Tahu pun my favourite. Sweet from China tu ekceli gula-gula kelape. Yang putih kotak-kotak tu manisan kenyal-kenyal sikit juga dari ekstrak kelape. Thanks a lot beb..

*rezeki jangan ditolak.musuh tak moo cari hahhh*

5 comments:

Mama Gee said...

CPP adiah awak akak dh terima semalam...tqvm ya :)

cik puan pe'pel said...

Alhamdulilah sampai jugak. Itu je kak yang aina bagi. Harap sudi terime ye. Mudah-mudahan ada rezeki aina nak bagi lagi.

cik puan pe'pel said...

TESTING...kenape nama CPP jadik camtu?

missxiera said...

alaa sweet nye kaler pepel!! gerammm..

cik puan pe'pel said...

misxiera...sweet kan..that y i fall in love with purple