Cik & Cik puan yg vogue de' vast

Thursday 26 January 2012

Cuti-cuti CNY


Assalamualaikum. Salam hari khamis. Pagi ni CPP di office. Ya Allah penat nya rasa badan ni. Ngantuk nyer jangan cakapla memang sesangat mengantuk. Hari ni CPP dah bekerja. Boring dan bosan. Hati masih dirumah. Tapi nak buat macamana. Dah kene kerja kan kenela bekerja dengan ikhlas.

Entri kali ni CPP nak cerita aktiviti CPP masa cuti CNY. Incik papa bawa CPP ke waterfalls kota tinggi. Seingat CPP, last CPP pergi sana masa CPP berumur 6 tahun. Lama gile tak ke sana. Banyak betul perubahan yang ada kat sana. Ada chalet, ada homestay, kedai makan dan minum, permainan air. Tapi masa CPP pergi sana, ramai sangat orang. Yela kan public holiday fuhhh..sesak dan rasa tak seronokla. Semua tempat full. Terpakse kongsi space.

CPP pulak tak de mood nak mandi. Just rendam-rendam kaki je. Memang tak dan la dengan orang ramai gile camtu. Yang pelik kaum yang beraya paling ramai. Dia orang ni raya memang tak sama macam kite kan? Kita beraya rumah sanak saudara. Dia orang plak time beraya memang full dengan aktiviti melancong. Tak reti nak raye ke ape?? Hurmm...

Jomla skodeng...






CPP punya photo tak ada. It's because CPP adalah jurukamera. Tak ade sape yang nak ngambik gambo CPP. Sekian.

*Tempat best tapi tak best sebab ramai orang*

4 comments:

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

nak mandi kat sungai pun kena bayar kerr???

Unknown said...

yes kene....kesian kan...

Mama Gee said...

skrg ni mana2 air terjun pun dh kena bayar kan...
tp takpele kalau kebersihan terjaga...tandas terbela..
senang dan selesa skit...

Unknown said...

ye kak gee mmg kene bayar... tapi kebersihan masih tahap C..
huh duit je nak...toilet tu mmg x rela la nk masuk..